Thursday 1 August 2013

SET MENYUSU SHAKLEE. MAHALKAH?

" Akak saya ni menyusu badan tapi lately ni susu merudum la. nak try set menyusu shaklee tapi mahal ler"

Berdasarkan situasi, ramai orang beranggapan sSET MENYUSU SHAKLEE mahal. Ok kat sini tidak dinafikan memang mahal 1 set tu. Lebih kurang RM400++. Tapi kita campur tolak bahagi tak harga yang kita bayar tu berbaloi atau tak?

Maksud berbaloi kat sini, tahan dia berapa lama, kandungan dia apa, keberkesanan dia camna. Kalau semua tu diambil kira, saya rasa ianya tidak lah mahal malah berbaloi-baloi. Sebabnya dalam pantang kita boleh consume sehingga lepas pantang pon masih lagi boleh consume sebab dia TAHAN LAMA.

Selain daripada full set yang berharga RM400++, Tahukah anda ada juga SET MENYUSU BUDGET. Iskh boleh plak yer budget. Eh boleh siapa cakap tak boleh. Set budget ni set asas la untuk ibu menyusu. Set budget ni ada ALFAFA dan ESP. Meh nak cerita sikit pasal ALFAFA dan ESP

ALFAFA - Amat berkesan untuk peningkatan susu ibu. Ibu-ibu dia benua AFRIKA sudah lama menggunakan alfafa ni untuk meningkatan penghasilan susu ibu.

Dan yang bestnya pasal ALFAFA ni, selain membantu meningkatkan penghasilan susu ibu, ianya juga bertindak untuk merawat kesihatan dalaman wanita. Kiranya bertindak macam kacip fatimah. Memberi tenaga dan merapatkan..best kan

ESP - Energized Soy Protein. Amat berkualiti tinggi sebagai sumber protein yang lengkap dengan 9 asid amino penting. Apa fungsi dia? Untuk ibu menyusu, ianya membantu memekat susu so baby akan kenyang lebih lama.

The best part pasal ESP ni, ianya juga menjadikan kulit halus, mulus, menganjalkan punggung dan payudara.

Ha bestkan SET MENYUSU BUDGET SHAKLEE ni. Walaupun budget, tetap memberi kesan yang sangat awesome kepada pengamalnya.

Nak tengok testimoni? Ni ha testimoni
kalau berminat nak dapatkan produk yang awesome ni, leh contact saya cam kat bawah ni


No comments:

Post a Comment